10 Kasım 2008

bu işte bir iş var

"you can stand under my umbrella ella ella eee e e.."
dolandı dilime, son bir saattir bunu söylüyor beynim, ben de onu susturmak için "güneş doğdu ruhuma, sustum umudumu gördüm onda" diye şarkı söylüyorum ama susmuyor "umbrella".

tarabya'dan döndüm, bir müşteriyle öngörüşme için gitmiştim. anlaştık. yarından itibaren 1 aylık bir eğitim periyoduna başlıyorum. bireysel çalışmalarımın ilk müşterisi bu. iyiyim o yüzden bu akşam.

bindiğim minibüste çalıyordu "umbrella", bir de, maslak-4 levent arası tam seyrantepe yolundan geçerken shakira - ojas asi başladı, ki bu şarkı benim her gün o yoldan geçtiğim dönemde yani ben orta1'deyken çıkmıştı.. birden servis günlerime döndüm. hoşuma da gitti. gülümsüyorum bugün. iyi birşey.

zincirlikuyu'da indim, köprü yolundaki durağa gittim, otobüs geldi bindim falan, halen gülümsüyorum. ilginç. bir de sabah rüyamda bir kadın gördüm, Güler Sabancı'ymış o, yanaklarını sıkıyordum! ona takıldı kafam biraz da ona güldüm. otobüsten inince büfeden bir paket sigara, bir adet 3ü1arada ve bir de falım aldım. içinden şu mani çıktı:
"o, haftasonu geliyor
kısmetin üç dil biliyor
şiir kitabı çıkarmış,
az biraz gitar çalıyor"
bunu okuyunca daha da güldüm.
halen gülümsüyorum.

bu işte bir iş var..

Hiç yorum yok: