13 Kasım 2008

pasta ve lohusa şerbeti

şu an kemancıdayım. ilk kez geliyorum.koridorda kullanıma açık bir pc var. hoş birşey.

bugün peyotede 15-20 dk oturdum. birinin doğum günüymüş pasta kestiler. kız utandı masanın altına girdi.
sonra hayal kahvesine girdim, ihtiyaç molasını izledim,orada da birinin doğum günüymüş pasta kesildi.
kemancıda da birinin doğum günüymüş, bu defa kesilen pastadan yedim. meyveliydi. =)

bir de, hayal kahvesi'nde Özgür Çevik, ihtiyaç molası'ndan Tolga Çebi'ye bir bardak vodka+redbull ikram etti, o sırada yanındaki kız özgür'e "bu lohusa şerbeti mi, aynı onun gibi rengi var" diye sordu!... (sahne ışıklarıyla bardaktaki sıvı gerçekten de lohusa şerbeti renginde görünüyordu, ama hayal kahvesi gibi bir barda lohusa şerbeti ne arasın, olsa bile sanatçıya neden ikram edilsin? alkol varken?!)

Hiç yorum yok: