01 Mayıs 2020

mayıs ayının 1'i olunca benim şarkım budur:


"içimden mayıs sıkıntılarını attım, hazırlıklar haziran'a
bilseydim neşeli bir türkü yakardım, müthiş huzur verir bana.

hep doğru bildiğim şeyleri düşündüm, kendimi kandırmışım, hayret!
çalışmışım düzene, sisteme saplanmışım, anladım bunu nihayet.

cebimde maaşın son kırıntıları, baktım hedef aynı birahane

içseydim kesin bir sigara yakardım, keyifliyim, gerisi bahane.
hep yanından geçtiğim sokağa girdim, yıllardır ilk kez, hayret!
alışmışım rutine, normale şartlanmışım, kırılacak zincir, gayret!

"bi dur" dedim, aklıma, "dur, düşünmeden beş dakika bekle"
bak aylardan mayıs, aşık olmalı, uçurtma yapmalıyız...
aylardan mayıs, düşünmeden yaşamalıyız...

düşünmeden yaşamalıyız!..."


zardanadam, canım zardanadam :)
"korsan" albümüyle 2004'te tanıştım ben.
bugünüm de böyle :)


müzik... iyi ki var.
albümler... iyi ki varlar.
albümleri sevelim, bağrımıza basalım.



ha bir de, uçurtmalar yapsak ya =)

Hiç yorum yok: